onsdag 25 maj 2016

Elsas rågkakor


Eftersom torplyckorna gick så snabbt att baka passade jag på att baka en kaka till medan Lillprinsen lekte glatt på egen hand. Jag hittade ju lite mer rågmjöl än väntat i skafferiet så det fick bli ännu en kaka med rågmjöl, Elsas rågkakor. Det förra baket blev ju väldigt lyckat så jag hade höga förväntningar på dessa kakor, tyvärr var de inte särskilt goda, tycker jag, men maken får testa dem också!

Här är det mest Nicke Nyfiken på tv:n om Lillprinsen får välja om jag får välja blir det ett bak-program och det finns ju lite att välja mellan. Hela kändis-Sverige bakar har precis kör igång med en ny säsong så det fick bli ett avsnitt därifrån mitt mellan barnprogrammen. Lillprinsen brukar inte ha något emot bakprogrammen, men idag somnade han efter bara tio minuter.

av Heidi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar