söndag 26 mars 2017

Kokosmusslor

 

Det har gått dåligt med bakningen på sistone. Jag har varit/är utarbetad och sover mest när jag inte jobbar. Men nu när den sköna vårsolen börjar värma försöker jag ta med Lillprinsen ut och lapa i mig av solens energi. Medan Lillprinsen gräver i sandlådan sitter jag och lyssnar på en ljudbok i hörlurarna och vi båda är nöjda med vår utevistelse!

En litet bak har jag dock fått gjort, men den blev ingen större hit här hemma trots att den innehåller kokos. Det finns flera varianter av musslor i Sju sorters kakor. Idag har vi testat kokosmusslor, men jag tycker att de blev lite torra och tråkiga utan någon fyllning, men lite grädde eller marsankräm och några bär skulle de kanske kunna bli till några goda bakelser.

av Heidi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar